S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

               Telefon: (+420) 722 114 115                                                      Email: info@vipcleaning.cz                                                              

KONTAKTY

Vladislav Belanský
Malý Chlumec 84
267 24 Hostomice pod Brdy
tel: +420 722 114 115
info(a)vipcleaning.cz

Doprava a platby

Doprava a platby

 

Doprava

V současné době nabízíme přepravu zboží se společnostmi Toptrans a Česká Pošta. V nákupním košíku zvolte Vámi preferovaného dopravce z nabízených možností (seznam nabízených druhů dopravy se liší v závislosti na velikosti a hmotnosti zboží Vaší objednávky). Dodavatel si vyhrazuje u konkrétní zásilky právo změny přepravce zboží a to v rámci optimalizace a zrychlení procesu dodání zboží zákazníkovi.

 

TOPTRANS

  • platba za zboží probíhá převodem nebo v hotovosti řidiči, řidič Vám vystaví doklad o zaplacení  
  • při nezastižení Vás bude kontaktovat přepravní firma a dohodne nový termín dodání
  • telefonicky lze získat číslo k online sledování zásilky na internetu
  • zkontrolujte, zda není obal výrobku poškozen. Pokud obal bude jevit známky poškození (např. bude protržený, rozlepený apod.), zboží nepřebírejte nebo převezměte s výhradou. 
  • pokud po rozbalení zjistíte poškození výrobku, neprodleně nás kontaktujte. Při rozbalení dbejte na to, abyste obal a vnitřní výplně rozbalováním nepoškodily

 

ČESKÁ POŠTA

  • platba za zboží a dodání probíhá dle standardních podmínek České pošty

Balík Na poštu - postup při přebírání zásilky:

  • zákazník obdrží pouze potvrzovací SMS a balík je možno vyzvednout do 7 dnů.
  • adresát si může délku uschovaného balíku na České Poště prodloužit až na 15 dní

Balík Do ruky - postup při přebírání zásilky:

  • zákazník obdrží potvrzovací SMS a v případě jeho nezastižení je zákazník informován o balíku oznámenkou. Tento balík je možno vyzvednout do 7 dnů
  • adresát si může délku uschovaného balíku na České Poště prodloužit až na 15 dní  

 

 

Platby

Prodávající umožňuje zákazníkovi uhradit sjednanou cenu (za zboží a jeho přepravu k zákazníkovi) výběrem jedné z níže uvedených poskytovaných možností platby:

  • Dobírkou - platbu provedete hotovostně při převzetí zboží od dopravce (kurýra). Se zbožím dopravce současně předá doklad o zaplacení požadované částky za zboží.
  • Předem bankovním převodem - po potvrzení objednávky vám bude zaslána zálohová faktura s konečnou cenou za objednané zboží včetně ceny za dopravu.
  • Bankovním převodem - tato možnost platby není standardně dostupná. Musí být předem odsohlasena provozovatelem eshopu. Platbu provedete standardním bankovním převodem na náš účet (číslo účtu a variabilní symbol obdržíte v potvrzujícím emailu objednávky). Zásilka bude odeslána až po přijetí částky na náš účet. Právě z důvodů čekání na přijetí platby (1-2 dny) je nutné počítat se zpožděním v expedici Vaší objednávky.

Vytvořeno systémem www.webareal.cz

MTQwN